Miedź jedzie Toyotą
Legnicki klub pochwalił się nowym sponsorem. Został nim dealer samochodowy Toyota Nowakowski. W ramach rocznej umowy marka nowego sponsora będzie eksponowana na stadionie podczas dni meczowych, a Miedź korzystać będzie z floty aut marki Toyota.
- Jest to dla nas bardzo dobra wiadomość i bardzo dobry partner. Korzystałam już zresztą z auta, więc sprawdziłam je od strony praktycznej. Awans do ekstraklasy wiąże się z dostosowaniem do odpowiedniej jakości floty. Nowy partner był zainteresowany współpracą z klubem ekstraklasowym, więc wspólne zaistnienie w Legnicy i w ekstraklasie będzie dla nas wyzwaniem i bardzo dobrą przygodą. Wszyscy na to liczmy. Zaczęło się fantastycznie, a przed nami jest też kilka ciekawych projektów - mówi Marta Żołędziewska, wiceprezes Miedzi.
Klub otrzymał modele Avensis oraz Corolla. Na samochodach znalazły się klubowe barwy, herb oraz hasło „GRAMY RAZEM W EKSTRAKLASIE”. Z jednego z pojazdów korzystać będzie trener Dominik Nowak, zaś pozostałe znalazły się w dyspozycji klubu.
- To dla nas zaszczyt, że możemy wspierać tak zasłużony klub jak Miedź Legnica. Szczególnie w roku, kiedy wywalczył historyczny awans do ekstraklasy. Nasza firma jest właściwie jedynym dealerem na Dolnym Śląsku, który chętnie wspiera różnego rodzaju inicjatywy sportowe. Stąd właśnie przygoda z Miedzią. Gratuluję klubowi ostatniej wygranej z Jagiellonią. Trzymamy mocno kciuki, żeby taka forma, jaką pokazali piłkarze w Białymstoku, utrzymała się przynajmniej do końca tego sezonu - podkreśla Iwona Nowakowska-Sołtys, prezes zarządu Toyota Nowakowski.
Salony firmy Toyota Nowakowski na Dolnym Śląsku znajdują się w Bielanach Wrocławskich, Wałbrzychu i Jeleniej Górze. Firma ma już doświadczenie ze współpracy z klubami sportowymi. Wspierała m.in. Śląsk Wrocław i KPR Kobierzyce oraz turniej Futsal Masters.
- Dla nas jest to strzał w dziesiątkę i czysta przyjemność, móc współpracować z Miedzią przez ten okrągły rok. Byłem już na meczu i pewnie nieraz jeszcze będę, a szczególnie w najbliższą niedzielę - zauważa Mateusz Kowalczyk, specjalista ds. marketingu Toyota Nowakowski.
To co ważne, przedstawiciele firmy to także kibice Miedzi Legnica i wielcy fani sportu, a w szczególności piłki nożnej.
- W rozmowach z Toyotą ujęło nas to, że państwo są kibicami piłki nożnej, kibicami Miedzi Legnica. Bardzo często się to przejawiało. Podczas każdej rozmowy padało wiele pytań na temat piłkarzy i formy drużyny oraz słyszeliśmy zapewnienia o trzymaniu kciuków przed każdym meczem. To jest dla nas naprawdę cenna rzecz, że sponsor tak mocno identyfikuje się z klubem - zaznacza Tomasz Brusiło, odpowiadający w zarządzie Miedzi za komunikację i marketing.
Komentarze (1)
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. legnica24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Reklama
Reklama
Najczęściej komentowane
Ostatnie opinie
Cichy wielbiciel Pani Marta jest ładna. Zakochać się można :)
10 listopadaMarta Bilejczyk-Suchecka nowym dyrektorem Legnickiego Centrum Kultury