Hurkacz świetny nie tylko na korcie. Rośnie wartość marketingowa najlepszego polskiego tenisisty
Obecny sezon jest najlepszym w karierze Huberta Hurkacza. W tym roku tenisista pochodzący z Wrocławia awansował z 34. na 10. miejsce w rankingu ATP. Świetna sportowa postawa przełożyła się w jego przypadku na jego ekspozycję medialną.
Hurkacz wygrał w tym roku turnieje w Delray Beach, Miami i Metz, a po drodze do półfinału wielkoszlemowego Wimbledonu pokonał między innymi Rogera Federera. Celem zawodnika pochodzącego z Wrocławia w końcówce sezonu jest awans do turnieju Masters w Turynie, w którym zagra ośmiu najlepszych tenisistów mijającego roku.
W pierwszych trzech kwartałach tego roku liczba publikacji na temat Hurkacza w mediach krajowych – z uwzględnieniem zarówno mediów tradycyjnych takich jak prasa, telewizja i radio, jak i kanałów społecznościowych – wyniosła 69 677. Całkowity poziom dotarcia tych informacji, pozwalający oszacować realną liczbę kontaktów z nimi, wyniósł ponad 2,4 mld. Szacunkowy ekwiwalent reklamowy przekazu związanego z Hubertem Hurkaczem przekroczył natomiast 287 mln zł.
„Hubert Hurkacz jest w tej chwili najwyżej notowanym zawodnikiem w historii polskiego tenisa. Jego wartość marketingowa, która ciągle rośnie, jest pochodną ciężkiej pracy i pełnej koncentracji na rozwoju sportowej kariery. Hubert w pełni podporządkował temu ostatnie lata i jest skupiony na tym, żeby dalej piąć się w górę” – mówi Przemysław Piotrowicz, trener przygotowania fizycznego Hurkacza.
Raport do pobrania na: https://bit.ly/RaportHurkacz
Komentarze (0)
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. legnica24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Reklama
Reklama
Najczęściej komentowane
Ostatnie opinie
Cichy wielbiciel Pani Marta jest ładna. Zakochać się można :)
10 listopadaMarta Bilejczyk-Suchecka nowym dyrektorem Legnickiego Centrum Kultury